Thursday 19 March 2015

Worldwide



Chapter/Capítulo 11
It's ... an indescribable feeling. To think that you have in your possession the ability to decide where you are going to live in the world, the ability to choose your future is so radical, so personal, so random. I bet all my cards to the destination ahead, to luck and my desire for this to work. I'll live alone with my whole individuality in an almost completely unknown country, to a house that now has no adress, with some flatmates who I still don't share relationship or name. I'm going to a place where I haven't been for years. I'm going to the cradle of Europe.I'm young, I don't even have 20 years and life smiles at me because I have friends, family, and the ability to shuffle my cards to whatever my destiny is.
Es... una sensación indescriptible. El pensar que tienes en tu poder la capacidad de decidir a dónde te vas a vivir en todo el mundo, la capacidad de elegir tu futuro de esta manera tan radical, tan personal, tan al azar. Apuesto todas mis cartas al destino, al futuro, a la suerte y a mis ganas por que esto funcione. Me voy a vivir sola, con toda mi individualidad, a un país casi completamente desconocido, a una casa que por ahora no tiene dirección, con unos compañeros con los que aún no comparto ni relación ni nombre. Es que me voy a un sitio en que he estado hace años, es que me voy a la cuna de Europa. Es que soy joven, no tengo ni 20 años y la vida me sonríe porque tengo amigos, familia, y la posibilidad de barajar mis cartas al son del destino.